13 oktober 2008

Schoolbag in hand, she leaves home in the early morning

  • Välja om jag ska läsa CAE (Certificate for Advanced English) eller FCE (First Certificate in English)
  • Skriv om resan och lärdomar i Brighton på tyska
  • Hitta information om Röda korset i Tyskland (alltså die Rote Kreutz) som jag ska ha föredrag om på fredag
  • Skriv klart Brighton dagboken (eftersom den försvindat!)
  • Läs ut Catcher in the Rye
  • Skriv novell 2 och 3 på projektarbetet
  • Samla fakta till SveSO-lektionen imorgon om det sociala skyddsnätet i Sverige/England
  • Välja vad jag ska prata på det svenska nationella provet nästa vecka
  • Skriva den skriftliga delen i Bildanalysuppgiften till SO-Fi-Scen gest-kul/idé historia uppgiften
  • Matte
  • Idrottsuppgift, det så kallade Fallet Charlotte
  • Forska om ett Säkerhetsrådsland-land inom Naturkunskapen
  • Skriva en essey på engelskan
  • Skriva en uppsats på biologin kopplad till det Günther-arbete vi gjorde i våras
  • Analys av teatern jag och Lotta och Julia var på i fredags.
Där har ni mitt liv på en pinne. Ni kanske förstår varför mitt bloggande inte ligger på topp? Just nu tar jag en välbehövlig paus.

Inga kommentarer: