13 oktober 2008

Arvika

Helgen spenderades i Arvika, hemma hos Viktor och Pernilla och Björn, och det var väldans trevligt.
Även om Viktor hade skyhög feber och helgen försvann i ett nafs. Myshelg är en myshelg även om man inte gör så mycket.
Vi tittade på film, lagade mat, åt god mat, spelade sällskapsspel (jag vann, utklassade Björn!!! Pernilla också visserligen, men att vinna över Björn, det kan man leva på länge), skrattade, pratade, busade med katterna (fast Viggo nog mer är en hund. 6 kilo kattunge), och jag följde även med Björn till skjutbanan i lördags och sköt. Det var jättekul!=D Och även där var jag bättre än Björn! Det var en bra helg.
Jag och Viktor satt i soffan igår och tittade på barnprogram nästan hela dagen. Han satt bara lutad mot min axel och gjorde väldigt små handrörelser. Typ kliade mig på armen, eller pillade med lappen på nallen.
Men han var så söt och go' och mysig så det förslog och blev över.
Som alltid.

Inga kommentarer: