22 oktober 2008

Take my mind off of things

Eftersom jag har haft ont i magen av nervositet i över ett dygn nu så kände jag verkligen inte för att ha träning igår. Speciellt inte efter förra träningen, då jag höll på att koka över av återhållna agressioner på grund av en enda person som förstörde hela mitt och Malins upplägg. Och dessutom så hade vi ju ingenting direkt planerat som jag skulle tycka var kul, men däremot saker de kunde klaga på, så jag var inte pepp alls.

Men jag vet inte vad det var med dem igår, eller förra träningen om vi vill det. Igår lyssnade de på allt vi hade att säga, de klagade inte (bara liiite, och det ignorerade vi bort), och det märktes att de hade roligt, vilket gjorde att vi hade roligt.

Vi avslutade med att ha straffturnering den sista kvarten (eftersom de inte ville sluta), och jag stod en omgång.
Ah vad frustrerande!
Första varvet släppte jag in fyra mål, andra släppte jag in tre, tredje släppte jag in två.
Så då var det jag mot Ebba och Linn.
Och jag fick inte tag i bollarna!
Det var hemskt.
Jag vann en omgång, men då tog jag ju BÅDAS skott, vilket gjorde att vi var ju fortfarande tvugna att fortsätta.

Det blev till slut oavgjort, och jag var mycket irriterad på mig själv.
Men på ett bra sätt.
För en timme hade jag ju helt och hållet glömt bort vad det var för dag idag.

Inga kommentarer: