19 september 2008

We wish you a happy birthday and a happy new year

Mami fyller år imorgon.
Älskade Mami.
Blir jättevuxen.
Och eftersom jag ska flyga till England då tyckte vi att vi kunde fira henne idag istället.
Vi skulle ha åkt till Kikkobar, men det blev inte riktigt så för pappa ligger sjuk.
Istället ordnade vi take away och så åt vi hemma.
Och så fixade jag efterrätt.
Det blev mycket bättre tycker jag.
Vårrulle. Sushi, åtta bitar. Varm banan med glass.
Underbart.

Av mig ska mamma få en ljuskrona som hon kan hänga på verandan. Det är lugnt att jag skriver detta för hon har redan fått den för länge sedan. Och hon blev jätteglad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en jättebra substitutskväll, kunde nästan tro att jag fyllde år den dagen. Jag längtar tills vi får i ordning ute på altanen så att jag kan hänga upp ljuskronan för den är så jättefin.

puss mamma

Anonym sa...

Va mysigt:) Men hur är det i England!!? Är Brighton bra.. och jobbet. Hur går det med jobbet!? :D