19 september 2008

Important stuff

Jag har tappat min plånbok.
400 pund. 100 kr. 1,50 kr. Kontokort. ID-kort. Kopieringskort. CSN-kort. Tågkort. Patientkort. Apotekskort. Foton. Stämpelremsa.
Allting bara borta.
Imorgon åker jag till Brighton, jag hade tänkt att ha med mig min plånbok då. Det verkar inte som det riktigt kommer att bli så...
Jag hatar det här! Jag har haft panik hela dagen över detta. inte för att det inte går att lösa. Allt går att lösa. Utan för att jag är så slarvig! Jag tänkte när jag skulle cykla iväg idag att plånboken ligger inte så stadigt där, men det går nog ändå.
När jag kom hem var den borta.
Jag har gått fram och tillbaka två gånger, mamma har gått fram och tillbaka en gång, vi har kört bil där.
Den lägger inte kvar.
Någon har tagit den.
Dumt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det var tur att någon hade lagt plånboken under din kudde så att du kunde hitta den där, tyvärr efter att bankkortet var spärrat.

puss mamma

Anonym sa...

Jag hörde också någon som viskade om den där plånboken.. Förresten...undrar vart du fått din sarkastiska sida från...hmmm...?;)