29 september 2008

Måndag

Idag hade jag vattengympa igen, alltså var det en eftermiddag med småtrollen som gällde.
AH! Min trollabstinens är någonstans i skyn nu, JAG MÅSTE TRÄFFA DEM!
De var mysiga som alltid idag. Simon ville leka, och Noel ville kramas. Och så lekte vi kurragömma bakom gardinerna.
Barnvakt, *blinkblink*

Vattengympan var i sin tur jättejobbig, och jag mådde inte alls bra varken innan under eller efter.
Men när sista låten går på så sparkar man ju för allt man har ändå. Vem bryr sig om lite illamående? Det är ju slut nu.

2 kommentarer:

My sa...

Tja gullet! Jag saknar dig också!!! Jag har gjort en emma och spontan köpt en ny dator! eller ja, fick värsta viruset och tyckte att jag lika gärna kunde köpa en ny! Miss you like hell!
Krmis

Anonym sa...

EMMA...E M M A, Det var ju iallafall vad jag hörde från Simon när jag kom hem. Mysigt när han börjar prata, eller hur. Tråkigt att du inte mådde bra...hoppas det är bättre nu.
Kramen.