19 november 2008

It's good night, not good bye.

Jag har börjat fundera på att bryta upp.
Det är inte lika kul att blogga längre. Det har snarare börjat kännas som ett tvång istället för någonting kul. Jag vet inte om det är bloggens fel, eller om det helt enkelt är så att jag inte har samma behov av att skriva av mig längre, att bearbeta, att dela med mig. Det får helt enkelt tiden visa. Men jag tänker i alla fall försöka igen.
Jag har trivts väldigt bra på societetstrasket, det har varit mitt andra hem, och mot slutet har jag fått fler att dela det med, men numer känns det inte lika intressant att skriva om sig själv längre. Jag skriver mer för att ni ska läsa än för att jag ska må bra. Jag älskar att blogga, men jag tror att det är dags att dra vidare nu. Jag har aldrig haft en blogg som varat så här länge, innan har de sträckt sig över max ett års tid, den här är snart uppe i två.
Jag tänker inte fira tvåårsdagen, utan jag säger farväl här och nu. Jag ska bilda en ny blogg, jag måste bara komma underfund med vilken adress denna ska ha
. Societetstrasket är ju numer taget, aldrig mer användbart. Jag har ett nytt namn i tankarna, det ska bara bearbetas lite. Dessutom måste jag ändra mitt koncept. Jag älskar Societetstrasket, designen, texten, utformandet, enda problemet är att jag inte vill upprepa mig. Om man flyttar någonstans, är det ju för att börja om på nytt, inte för att hålla fast vid det gamla.

Jag vill att nu håller till godo, när den nya bloggen är uppe och igång kontaktar jag er. Tills dess, ha ett bra liv

Kramar Emem

Inga kommentarer: